luni, 31 mai 2010

Azi citesc!

Pentru ca tot suntem la capitoul: carti, pot sa ma leg si eu de ceea ce inseamna " a citi o carte " . A citi o carte este poate sau de fapt sigur pentru unii, foarte complicat, dar pentru altii ( care se presupune ca ar mai schimba ceva in tara aceasta ), o carte reprezinta doar o simpla pagina de cultura adaugata cunostiintelor lor. Citind carti, invatam sa vorbim, sa ne exprimam dar mai presus CUNOASTEM! Am citit n articole in ultima vreme si imi pare rau ca nu mi-a mers internetul ca sa comentez asupra lor, dar mi-a atras atentia unul: " Would e-books replace the real books? ". In primul rand : NU! in al doilea rand, daca oamenii nu citesc carti, ce v-ar face sa credeti ca ar citi carti pe net? Nimic, nu are sens. Prea mult efort pentru a crea ceva nou pentru nimic, fara roade. Sa fim sinceri. Tara noastra nu este lipsita de cultura si nici de oameni ce vor ramane pe paginile cartilor, noi suntem lipsiti de ele, de carti. Zic noi si ma includ si pe mine, caci nu fac discriminari. Eu citesc, dar s-ar putea oricand mai mult.

 


by Bianca.


4 comentarii:

Ciocolatika spunea...

Nimic nu poate inlocui mirosul paginilor unei carti bune ...cred ca cine citeste, cunoaste :)

Get. spunea...

dar pentru altii ( care se presupune ca ar mai schimba ceva in tara aceasta )

alţii care sunt daţi afară din ţară deoarece au încercat să schimbe ceva prin cărţi şi inteligenţa lor a devenit o ameninţare pentru ceilalţi la putere.

Madeleine spunea...

Tocmai citesc o carte pe internet pentru ca nu am gasit-o nicaieri, dar e efectiv groaznic! Nu se compara deloc cu cititul unei carti, cu placerea de a mai trece de o pagina, cu mirosul cartilor vechi..

Nume fals spunea...

Cărţile în sine sunt altfel... mai mai calde, mai primitoare. :)